کلوب سیاوش

بهترین سایت فیلم ، موزیک، عکس و کلیپ های درخواستی - سرگرمی

کلوب سیاوش

بهترین سایت فیلم ، موزیک، عکس و کلیپ های درخواستی - سرگرمی

مراسم بزرگداشت اسطوره تاریخ سینمای ایران بهروز وثوقی

دوستان و دوستداران بهروز وثوقی، بازیگرصاحب سبکی که پس از وقوع انقلاب، در اوج معروفیت و محبوبیت تصمیم به ترک ایران گرفت ، شبی را در آمفی تئاتر مجلل «گیبسون» Gibson Amphitheater در شهر لس آنجلس به مراسم بزرگداشت این هنرمند اختصاص داده اند.

این برنامه با همکاری و شرکت داریوش اقبالی، اندی و گروه کثیری از دیگر هنرمندان نام آور ایرانی برگزار خواهد شد، در این شب هم چنین بسیاری از همکاران بهروز وثوقی در طول سال ها زندگی حرفه ای از سراسر جهان چه با حضور خود و چه با ارسال پیام های ویدیویی در این مراسم شرکت خواهند داشت.


مهدی ذکائی، سر دبیر هفته نامه بین المللی «جوانان» چاپ لس آنجلس و یکی از حامیان برگزاری مراسم ویژه بزرگداشت بهروز وثوقی، از نوجوانی با این هنرمند دوستی و آشنایی دارد. از روزهایی که در دبیرستان دارالفنون تهران درس می خواند و در ضمن یکی از جوان ترین خبرنگاران مجله جوانان آن دوران بود: «بهروز وثوقی خیلی سریع پرواز بلند خود را آغاز کرد و یکی از نادر بازیگران سینمای ایران است که سبک و شیوه خاصی در بازیگری داشت. به هیچکس شبیه نبود و مانند ابرستاره هایی چون مارلون براندو، آل پاچینو و رابرت دنیرو، سبک ویژه خودش را داشت.»


ذکائی می گوید: «بهروز وثوقی هنرمندی مسئول و متعهد است. بهروز هنرش را ارزان نمی فروشد و اهل تجارت هنر نیست. او چشم خود را بر روی بسیاری از وسوسه های مادی بسته است. او در سال های گذشته می توانست به راحتی به ایران بازگردد، در فیلم ها بازی کند و میلیاردر شود اما دیدیم که بسیاری از پیشنهادات را رد کرد وتنها به دو سه کارگردان صاحب نام که قرار بود در خارج از ایران فیلم بسازند جواب مثبت داد. کارهایی که اغلب آن ها هنوز به انجام نرسیده است.»


برنامه بزرگداشت بهروز وثوقی به عنوان یکی از رویدادهای بزرگ هنری در شهر لس آنجلس در روز ٣١ جولای برگزار شد. 


جهت دیدن بقیه تصاویر این مراسم باشکوه به بخش عکس های برگزیده مراجعه نمایید برای راحتی روی این لینک کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد